- przezroczyste haczyki Command™ z metalowym uchwytem
- kolorowe taśmy
- dodatkowe akcesoria dekoracyjne, np. farby, ozdoby itp.
- podkładki na dokumenty
- alkohol izopropylowy do przetarcia powierzchni
UWAGA: Stosuj się do wszystkich instrukcji zamieszczonych na opakowaniach produktów Command™ dotyczących odpowiedniego przygotowania powierzchni, mocowania pasków samoprzylepnych oraz zalecanych obciążeń.
1. Udekoruj podkładki na dokumenty kolorowymi taśmami klejącymi. Nastepnie przypomnij do nich dokumenty. Proponujemy zawieszenie np. listy rzeczy do zrobienia.
UWAGA: Upewnij się, że waga podkładki jest zgodna z wymaganymi obciążeniami zawartymi na opakowaniu.
2. Wybierz, w którym miejscu w biurze chcesz stworzyć swój organizer. My wybraliśmy ścianę obok biurka oraz bok metalowej szafki. Przygotuj powierzchnię lekko przecierając ją alkoholem izopropylowym i zaczekaj aż wyschnie.
3. Wyjmij z opakowania paski samoprzylepne i porozdzielaj je.
4. Usuń czarny papierek ochronny podpisany „Wall Side” i przyklej pasek w wybranym miejscu, mocno przyciskając przez ok. 30 sekund.
5. Usuń niebieski papierek ochronny i przyklej hak do paska, upewniając się, że jego fragment wystaje na dole, by było możliwe jego późniejsze usunięcie. Mocno dociskaj hak przez ok. 30 sekund.
6. Powtarzaj kroki 3-5, aby przykleić pozostałe haczyki Command™ i odczekaj godzinę zanim zaczniesz coś na nich wieszać.
7. Zawieś podkładki i inne akcesoria (np. słuchawki) na haczykach, żeby zachować porządek na biurku. Możesz dodatkowo upiększyć miejsce pracy wykorzystując elementy dekoracyjne.